Sidor

onsdag 14 maj 2014

Försäkrat

Idag försäkrade jag Maja hos Agria! Min tanke var att jag skulle vänta med att försäkra henne tills hon fått ungarna och att jag skulle försäkra alla samtidigt, gjorde bort mig totalt. Men men, allt är värt pengarna så länge mina djur mår bra!❤️ Vi började på Malwas försäkring så den är redo eftersom hon måste vara äldre för att få teckna försäkringen!

Slutsumman blir ca 2200:- om året vilket jag tycker är väldigt billigt pch då ingår allt förutom ledsjukdomar och tandproblen så som tex tandsten! Så skönt att ha mina pluttar försäkrade nu❤️

Är så extremt glad att jag hittade Maja, att hon kom hit till oss som bryr oss så, älskar henne och ger henne allt och mycket mer! Det gör jag för alla mina underbara djur!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar