Sidor

torsdag 8 maj 2014

Älskade Måns

Var iväg till veterinären med älskade lilla Måns tisdags förmiddag. Där konstaterades det att hans gomspalt var alldeles för stor och att hans chanser var minimala, den minimala chans som fanns hade med störst sannolikhet gjort att han fått lunginflammation och alla operationer som hade väntat kändes inte rätt. Jag tog det absolut tuffaste valet i mitt liv, att låta honom somna in.❤️

Han låg i sin filt som Maja haft när hon födde ungarna, för han skulle känna sig trygg. Han låg i min famn och samtidigt som han snuttade på flaskan klappade jag honom mjukt och lugnt i pannan för att han skulle känna sig extra trygg när han fick sprutan. Det gick väldigt fort och jag har setat och gråtit sen 8.30 imorse. 
Enda jag tänker på är att han nu har det bra, han kan springa och busa där uppe med sin bror och han slipper ha ont! 
Sov gott min fina kille, jag älskar dig oändligt och du finns alltid kvar här!❤️❤️❤️










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar