Sidor

fredag 4 november 2011

Uppdatering!

Hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen men de har verkligen vart fullt ös här hemma! Som ja sist skrev så skulle vi ju flytta hästarna till ett bättre stall vilket vi sköt upp till dan efter så nu står dom i ett stall där de verkligen finns allt man kan önska sig! Bra boxar, trevligt folk, bra mat, bra hagar, ja, allt! Ja är verkligen supernöjd.
Igår satt ja och sökte lite på Google och så fick ja upp ysters pappa! Fy vilken snygg häst! Ekskogens Jinx, svart hingst och man ser verkligen att Yster kommer bli pappa upp i dagen! Mina fina bebisar Yster och Shakira är verkligen obeskrivligt underbara och dom är mina vänner för livet!<333

Kaninerna mår mycke bättre, Choppen som hade mask har nu lagt på sig och mår prima! De är så skönt att se honom hoppa omkring på gräset pigg igen!

I söndags förra veckan så gick min kära Zonic bort:( han hade somnat in och jag är så glad att han inte led! Ja får va tacksam för den tid vi fick och han kommer alltid finnas i mitt hjärta och i mina tankar! Vila i frid älskade Zonic!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar