Sidor

söndag 6 november 2011

Choppen

Hej! I våras kände jag och min kompis att det var tid att göra små ninibebisar. Min Lilleskutt och hennes Coccos skulle bli föräldrarna. Parningen gick bra och Lilleskutt visade en sida jag aldrig sett av honom förut!:O Den 25/5-11 fick vi två små marsipankaniner som vi konstaterade va en hona och en hane. Tiden gick fort och dom fick päls ganska tidigt. Efter 11 dagar öppnade min ögonen! Jag så gott som bodde hos min kompis! Nu visste vi säkert att det var en hona och en hane, precis som vi ville! Jag döpte min hane till Choppen och hon sin hona till Chloe. Tiden gick ganska fort och Choppen flyttade hem ganska snart! Han är en lejonhuvad dvärgvädur. Lejonhuvningen kommer från hans mamma och dvärgvädur blev han för både mamma och pappa är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar