Sidor

måndag 28 maj 2012

Länge sen

Nu är de ett tag sen jag uppdaterade men de är för jag har jobbat och haft migrän så gott som hela veckan..

Idag va vi till våra älskade hästar. Vi pysslade om dom som alltid och tog en mysig promenad och känslan som uppstår när yster busar är obeskrivlig!! Att veta att min älskade prins äntligen mår bättre, de gör mig såå glad!!
Men sen när man måste lämna dom kommer tårarna för jag kan inte va utan dom! Mina pojkar, mitt liv! Jag älskar dom så mycket!<333

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig mitt hjärta!! Underbara hästar!! Man blir så lycklig när man är med dom små killarna!:)) dom små mularna , sötaste hästarna i världen<3 och vi har dom finaste 3 barnen med!!<3

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja ha dom i trädgården och kunna va där dagligen som förut! Dock har dom det ju bra och de är de som är huvudsaken. Ni är världens bästa föräldrar, utan er hade vi aldrig haft alla djuren och haft de så bra! Puss<33

    SvaraRadera