Sidor

torsdag 24 maj 2012

Aldrig utan dig

Du förstår inte hur mycket du betyder för mig! Du är den som gör mig glad när jag mår dåligt, den som får mig att le när jag är ledsen, den som förstår mig bäst, den som alltid finns där för mig! Att veta att om vi hade vart kvar i de stall vi stog i innan, hade du inte funnit kvar nu, de gör mig tårögd, att veta att jag var nära på att förlora dig min prins! Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig älskling! Jag kommer alltid finnas där för dig, no matter what! Jag gör allt som krävs för att du ska må bra! Om så krävs att jag offrar allt så skulle jag göra de för du är min älskling! Vi ska uppleva allt roligt tillsammans, du och jag, första körningen, första doppet, första skoningen, första utställningen, första vinsten, första allt! Du och jag! Jag älskar dig mer än du nånsin kommer förstå! Jag finns alltid för dig gubben! Du är världens bästa kille, jag älskar dig Yster!!!!!<33333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar