Sidor

lördag 7 januari 2012

Furunäs Yster

Yster är en shettishingst född 7 juni 2011. Han är svart och blir runt metern i manken. Han är ett penntroll som ääälskar att busa med mig och min syster. Han älskar att bli släppt i den största hagen där han kan springa och bocka, sparka bakut och fast han är så liten så går de väldigt fort!
Den här lilla pojken kommer alltid bo hos oss no matter what!

Folk frågar hela tiden vrf vi köpte en shettis när vi ändå inte kan rida på den men saken är att jag älskar att köra och jag älskar rasen så därför valde vi en shettis plus att jag har andra hästar att rida i stallet. Och vrf vi köpte ett föl? Vi kan utforma honom exakt som vi vill ha honom! Och han är verkligen superduktig för att bara va 7 månader (1år som han räknas som nu).

Detta lilla yrväder är min största kärlek!:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar