Sidor

torsdag 7 augusti 2014

Lägga ner aveln

Ja, som rubriken lyder.. Ibland har jag stor lust att lägga ner aveln då jag blir så trött på människor som skaffar djur men inte har kunskapen!

När jag säljer djur ser jag alltid till att få köparen så insatt som möjligt men ibland räcker det tyvärr inte. Folk skaffar djur, läser inte på, gör det dom tror är bäst och så går det helt åt skogen! Jag ser helst att man kontaktar mig om man har frågor angående djuren så ägaren får rätt information och djuren får rätt skötsel.

Jag är insatt i dom flesta djurarter och finns alltid tillgänglig för rådgivning och frågor! Vare sig du köpt djur av mig eller inte, hör av dig via mail, Facebook, sms, ring, vad som helst! Jag svarar alltid så fort jag kan!

Ha en toppenkväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar