Sidor

söndag 24 augusti 2014

Fina Maja

Som ni vet var jag till veterinären med Maja i tisdags men jag tror inte jag nämnt varför? Hur som helst skulle hon in för kastrering så jag lämnade av henne klockan 8 och fick hämta henne klockan 15. Allt hade gått superbra och jag var så glad att få träffa henne efter flera timmar! Hon var lite groggy såklart men vi fick åka hem direkt! 

Så nu är Maja utan äggstockar och livmoder men det är skönast för henne och dessutom hann hon få en kull så hon kommer alltid bo med sin bebis! Har låtit dom vara tillsammans när jag vart hemma och det har funkat super för Malwa snuttar inte längre och har låtit Maja vara ifred hela tiden så hon har fått vila upp sig ordentligt! Såret läker jättefint och har varken vätskat eller blödigt något! Min älskade katt, du betyder allt för mig!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar