Sidor

söndag 14 juli 2013

Utställning

Hej! Igår var vi ju på utställning i Eskilstuna.

Vi fick välja startnummer så vi valde Yster 15, Ture 17 och Sessan 20. Jag tog ut Yster direkt på plats och gick mot "paddoken" där vi skulle visa, då sa domaren att vi kunde få vara nummer 1 om vi ville då dom andra inte kommit så vi körde på det! Han fick direkt mycket beröm för att han är så snäll och lugn! Sen visade jag honom. Poängen blev 38 och silver, jag är supernöjd! Samt beröm för väl visad!

Ganska snart efteråt var det Tures tur som blev en riktig favorit hos alla på plats! Väl inne började min syster visa honom och det gick toppen trots första gången för båda!! Poängen blev 37 och silver med mycket bra kritik samt beröm för väl visad!

Sen var det Sessans tur som inte fick så bra poäng dock. Jag visade henne och hon var duktig som vanligt, poängen blev endast 34 och brons. Anledningen var saker som kommer ändras när hon blir äldre och växer till sig!

Killarna fick med sig en varsin blå rosett samt en varsin silverbricka! Jag är supernöjd över dagen och nu taggar vi till utställningen i Köping!❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar