Sidor

onsdag 10 april 2013

Vad händer?

Hej allihop! Vet att jag har vart lite off men det är såå mycket i skolan just nu. Skärpning!

I förrgår sa vi godnatt till våran lilla roborovski Mona. Jag födde upp henne och hennes bror, han bor nu i Trollhättan och Mona bodde med en annan hona, Molly. Lilla Mona blev tyvärr ihjälbiten av sin kompis.. Vila i frid älskade Mona!<3

Igår fick jag hem två nya degus. En liten av Johanna Hornstrand, lilla Wilda. Hon är en liten viltblå hona, supersöt! Fick även hem en liiten hona från Holland som Johanna köpte åt mig när hon var där i helgen. Tyvärr är hon endast mellan 3-4 veckor gammal så jag stödmatar henne med Royal Canin B abycat Milk, smaskens tycker hon! Denna lilla tjej heter Wendy men kallas Liten då hon är såå liten! Bilder på tjejerna kommer ikväll!

Plopp blir allt större och igår kände jag ungarna röra sig tre gånger på mindre än en minut! Så är det någon som inte är med i tävlingen än så kommentera i TÄVLINGs inlägget eller maila mig så har du chans att vinna lite godis till ditt djur!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar