Sidor

torsdag 4 april 2013

TÄVLING

Har bestämt mig för att köra en liten tävling! Som jag nämnt tidigare är min degu Plopp dräktig och det är inte långt kvar nu. Därför tänkte jag köra en liten tävling där man får gissa hur många ungar hon får, den som gissar rätt vinner lite godis till sina djur.

Så här går det till:
Kommentera i detta inlägg hur många ungar du tror det blir. Sen skriver du vilka djurarter du har där hemma. Glöm heller inte att skriva fullständigt namn och er mailadress!

Så fort Plopp fått ungarna kommer jag kontakta den som hade rätt. Hade fler samma svar som var rätt kommer jag lotta en av dessa personer. Ingen kommer ha någon större chans att vinna!

Priset är som tidigare nämnt lite godis till era djur. Det kommer inte vara mycket och heller inget dyrt utan detta är bara en rolig grej! Vill ni sen ha fler tävlingar får ni klicka på annonserna som finns i bloggen för fullt!:) Så kom igen nu allihopa!!





5 kommentarer:

  1. 5 stycken
    Gerbil -snart både hund & katt också

    Patience Palm Prottengeier ~ paaatypalm@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Chansar på 2 stycken!
    Kanin och hund.
    Linnea Nilsson
    linnea.isblock3@telia.com

    SvaraRadera
  3. 4 stycken.
    Snart- två degus
    Eva Prats Levin
    evap_l@yahoo.se

    SvaraRadera
  4. Gerbilendino-GiF20 april 2013 kl. 19:57

    3 Stycken
    elle2008@live.se
    GiF- Gerbilendino

    SvaraRadera
  5. GerbilenDino-Elliott Krans Genrup20 april 2013 kl. 20:07

    Ger en följd kommentar för den ovan^
    Gissar på: 3 Ungar
    Har: 2 Gerbiler

    Heter: Elliott Krans Genrup

    Mailadress: elle2008@live.se

    GiF ( Gerbiler Ifokus ifall du vill kontakta mig där: Gerbilendino

    SvaraRadera