Sidor

tisdag 19 mars 2013

Uppdatering

Hej allihopa! Full rulle här hemma fortfarande!

I förrgår när jag och min syster var i stallet och skulle precis cykla hem, klockan var runt 19.30, såg vi norrskenet! Det var precis rätt över oss och så häftigt!! Det är andra gången jag ser det! Synd att man inte hade systemkameran med..

Igår red jag och syrran barbacka på Ivve och Mayday. E18 var avstängt och kommer vara det till och från ett tag nu, så vi stog vid vägkanten och väntade i 20min tills en snäll gubbe släppte över oss! Det var dock lika på vägen tillbaka men det gick bra. Mayday steppade lite men duktig iaf!

Idag ska jag träna inför utställningen som är om lite mer än en vecka! Tiden går så fort och Äntligen får jag visa upp min fina prins Yster!!<33

På bilden: en sovande Ture som myser i solen!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar