Sidor

torsdag 14 mars 2013

Dåligt med tid

Hej allihop! Vill börja med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande på sista tiden.. Det är fullt upp här hemma men djuren, körkortsplugg, och eftersom det är sista året på gymnasiet så är det enormt mycket att göra! Jag ska bli bättre på det jag lovar!

För ett par dagar sen fick jag hem två fina små gerbiltjejer, blackhonan Mimmi och nutmeghonan Kajza! Två supersöta flickor som jag fäst mig rejält vid! Lilla Mimmi kommer sättas ihop med Koroko när bebisarna flyttat och lilla Kajza ska sättas ihop med Alvin för parning. Tanken är att en av hanbebisarna kommer stanna och vara sällskap med Alvin sen!

Tyvärr verkar Bambi ha fått missfall.. Hon är dock pigg och framåt och verkar inte må dåligt alls! Har dock kontakt med veterinär ifall det skulle bli något!
Plopp blir allt större och vill inte alltid komma ut längre, tror hon "märker reviret" lite nu eftersom hon inom ett par veckor ska bli mamma! Min fina tjej<3

Nu den 29 mars ska Yster och jag på våran första utställning! Ska bli enormt spännande och jag är supernervös! Har fått massor av tips från andra som stöttat så jag hoppas det går bra! Äntligen får jag visa upp min prins!<3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar