Sidor

onsdag 5 september 2012

Sov gott

Idag somnade min fina Puff in.<3 Hela 5år blev han!❤ Han hade gråstarr pga att förra ägarna gav allt för fel mat, han hade en bur som va till som kanintransport/extrabur. Han va ensam då hans bror dött ett år tidigare och när jag fick hem denna lillkillen började jag med att byta mat, efter ett par dagar var han redan piggare, han sattes ihop med småpojkarna vilka han trivdes med något enormt, han va deras "pappa". Puff ville alltid komma upp och sitta på axeln och de bästa han visste va att sova innanför tröjan! Han va alltid så nyfiken och framåt, så snäll.<3 Jag saknar honom något enormt redan och tårarna rinner, min fina Puff, du har de bra med din bror, Melwin, Popcorn och alla de andra djuren. Nu kan ni skutta fritt på molnen. Jag tänker alltid på dig! Jag älskar dig min lilla kille!❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar