Sidor

söndag 2 september 2012

Lycklig

Jag tror jag är jordens lyckligaste tjej! Inte nog med att jag har världens finaste hästar, utan vi har en hel lösdrift för oss själva! Det är en stor lösdrift med massor av gott gräs, ett litet "berg", massa träd, ligghall osv. Vi gick igenom hagen och klippte bort massa rosenbuskar och tog bort massa stenar som dom kunde göra sig illa på. Vi fixade stängslet, bytte aggregat, bytte trådar och fixade alla slarviga skarvningar som förra ägaren gjort. Allt detta tog 3 dagar, vi var där morgon till kväll, hela familjen och hjälptes åt! Vi har fixat i vårt "rum" där vi har våra saker, vi kommer få dit en garderob att ha våra viktiga saker i så som stövlar, selar osv, vi har satt upp täckeshängare, sadelhängare, anslagstavla och massa annat! Det är så skönt att få ha allt för sig själva, kunna bestämma allt och bara njuta av att veta att hästarna har det bra! Åh vad jag är lycklig över att äntligen kan cykla till hästarna igen och de tar 5min! Bilder kommer inom kort!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar