Sidor

fredag 13 juli 2012

Sista dan

Idag är sista dan jag jobbar innan jag tar semester en vecka! På lördag åker vi till Åre och myser i samma stuga som förra året!:) Älskar Åre på sommaren! När jag kommer hem idag ska jag bara mysa med mina underbara djur för ja kommer inte få träffa dom på en hel vecka!:( Kommer bli jobbigt att pussa en sista gång på dom innan vi åker..

Med oss till Åre har vi sjusovarna och min lilla Edwin. Farmor och farfar kommer sköta djuren som förra året och de gick superbra! Men för att sjusovarna inte ska gå i dvala får dom följa med för då kan dom behålla sin vanliga dagsrytm:) Edwin ska följa med för han bråkade med Melwin så Edi sitter ensam just nu och jag vill inte att han inte ska få komma ut på en vecka nu när han inte har nån kompis för tillfället! Tror de kommer blir super!

På bilderna: mina underbara hästar Yster och Ture!!<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar