Sidor

torsdag 5 juli 2012

Mina hästar

Jag måste berätta om mina underbara hästar..
Yster, min allra första häst, blev i juni 1år gammal! Den 25 september firar vi ett helt år tillsammans!:* Den här lilla killen gör min dag, jag kan va sur, ledsen, trött, glad, han får mig alltid på lika bra humör! Han gnäggar när jag kommer och möter mig vid grinden! *kärlek* Den tiden han mådde dåligt, hade jag kunnat gå under.. Han är min prins, min älskling, han är mitt allt! Inget på denna jord kommer nånsin få förstöra de vi har! De förtroende vi har för varann går inte att beskriva! Han vet att jag älskar honom och alltid kommer göra de! Han älskar när man pussar honom på mulen! Och de gör ja mer än gärna, de går knappt att sluta!:* Vi har mååånga år framför oss, många motgångar och framgångar men de som gör att vi orkar är att vi var varann!:***<3333

Turok, blev 1år i maj. Då hade jag bara haft honom i ett par månader. Dom senaste månaderna har vi lärt känna varann och det har vart helt underbart! När han kom hade han inte blivit hanterad alls, han hade bara gått i en hage och tittats på för han va så söt. Nu, han är helt underbar! Vet vad som är rätt och fel. Lyssnar på oss och vet att när vi säger till så är de för vi älskar honom och inte för att va elaka! Förtroendet vi fått för varann är obeskrivligt! Det är så mysigt att ligga på hans bröst i hagen och höra hans underbara hjärta slå! Jag kommer aldrig lämna dig mitt hjärta! Du är mitt allt, min sol, min älskling, mitt liv! Förevigt du och jag!!!<3333

Mina hästar är mitt allt! Jag hade aldrig klarat av att va utan dom! I början, när vi skaffade Turok, tyckte inte Yster alls om honom. Mamma sa: Men tänk om dom aldrig kommer tycka om varann? Jag sa: Klart dom kommer! Och idag är dom brorsor, bästa vänner och inget kommer kunna bryta detta band! Jag älskar dom exakt lika mycket och kommer alltid göra allt för dom! Min killar är de enda ja behöver för att va lycklig!!!<333

2 kommentarer:

  1. Ja ljuvliga yster och ture<333 älskar alla i familjen längre än universum och tillbaka!!gör allt för er ni är bäst!!<333 pussar mamma, mormor och alva

    SvaraRadera
  2. Ni är bäst! Alla i familjen!!<33 puss älskar er!<333

    SvaraRadera