Sidor

torsdag 1 mars 2012

Usch

Det här är ett väldigt känsligt inlägg men jag behöver skriva av mig lite..
Jag har hjälpt min snälla granne med hennes 4 hästar ett bra tag och det har vart hur kul som helst! Hon fick hem tre från Spanien efter att dom blivit vanvårdade och hon tog hand om dom superbra. Ena fölet, en svartskimmel fik namnet Messi, en tvåårig liten sötnos (andalusier) som trots sin jobbiga uppväxt fått förtroende för människor igen. Jag älskar den lilla sötnosen trots att han inte är min.

Messi har nu fått problem med båda bakbenen och veterinären säger att det inte går att operera så han blir bra i framtiden. Eftersom han har så fruktansvärt ont trots att han inte arbetas så blev valet avlivning. Så imorgon är sista dagen fina lilla Messi finns här på jorden. Jag kommer sakna dig något oerhört mycket och jag hoppas du känner det!

Du får det bra där uppe, jag älskar dig!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar