Sidor

torsdag 15 mars 2012

Irriterad

Nån här som sett kexchoklad@fb om den nya chokladen? Iaf så har ja två djur som är med i dessa reklamfolket och dessa är gerbilen Sally och degun Darwin. Nu när ja va in och titta så hade dom lagt upp videon på "Degusen Charlie" och när ja kollade på den insåg ja att de är min GERBIL SALLY, inte min degu! Åh ja är så arg just nu! Fick ett mail om att Erik och Mackan bytt namn på vissa av djuren för de skulle va en "rolig grej" men då sa ja att ja inte ville att mina skulle få nya namn och då sa hon att hon skulle förmedla min åsikt men gjorde hon de? NEJ!

2 kommentarer:

  1. Min lilla tös.... Jag lämnade en kommentar på klippet ;)

    SvaraRadera
  2. Japp, din lilla tjej! Ja såg de, är så grymt irriterad just nu. Hon lyssna inte på ett ord av va ja sa.

    SvaraRadera