Sidor

torsdag 31 oktober 2013

Uppdatering

Hej på er!
Nu har jag uppdaterat både Till salu och Avelsplaner då jag helt glömt bort att göra det. Lilla Ewelina är tingad till min kompis Johanna på Midgårds Uppfödning!:)

Idag kommer även bilder på vår lilla gäst, chinchillan Julia Pooalot (japp, du läste rätt ;)), en söt men bestämd dam! Hon kommer få en kompis senare, nämligen en hona av mig om Bonnie får en hona vill säga:)

Har köpt lite julklappar till djuren, Yster och Sessan får en varsin grimma, Ture får en grimma med grimskaft samt ludd som jag satt på där det står Kelen, Choklad kommer få godisstänger, gerbilerna får kartonger fyllda med gott, deguna får en varsin oskalad jordnöt, hamstern får kartong med godis och chinchillorna får en till matskål och ett russin var! Bra julklappar va?:D Har ni köpt/ska ni köpa något till era djur? Kommentera gärna vad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar