Sidor

torsdag 5 september 2013

Gårdagen

Igår var veterinären här vid lunch för vaccinering och kastrering. Vi började med kastrering av Yster då jag tycker så synd om honom som inte har någon i hagen att busa med, blir tårögd varje gång jag ser honom stå och titta på Ture och Sessan:( Så igår blev min älskling valack, fy vad ont det gör men ändå så skönt att han snart får sin lilla flock!❤ Allt gick bra och min älskling svävade mellan att sova och att vara vaken i ca 20min tills det var klart. Hela tiden satt jag med honom och han hade huvudet i mitt knä hela tiden, pussade på honom och pratade med honom, mitt älskade hjärta❤
Efter var det vaccineringsdags och alla tre var så duktiga! Ture och Sessan stog ute i hagen och åt så när vi kom och skulle vaccinera kom dom direkt som vanligt och veterinären vart lite imponerad! Vid denna stund började Yster piggna på sig och reagerade på allt igen, allt gick så bra och min älskling mår toppen!❤

Lägger upp några bilder som jag tog innan veterinären kom, sista bilderna på min bebis som hingst!❤
OBS Inga av bilderna på denna hemsida/blogg får kopieras eller användas om jag inte sagt något annat!

       


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar