Sidor

torsdag 7 juni 2012

Underbar dag

Idag är de som sagt världens finaste älsklings födelsedag! Mitt hjärta blir 1år idag!:* Han fick en ny grimma (fast vi har 1000 tals oanvända), massa pussar och ompyssling! Åh va ja älskar min häst!<333

Idag tänkte ja att ja skulle tömköra någorlunda, alltså börja träna båda hästarna då dom är 1år nu:) ingen hårdträning så klart men så som lätta saker så dom blir lite starka! Jag tömkörde dom såklart med grimma och alltså inga bett eller liknande och dom va sååå duktiga! Dom fattade på en gång va dom skulle göra och man märkte verkligen på dom att dom tyckte de va roligt!!
Tycker de är bra träning att kunna tömköra dom med bara grimma, gjord och tömmar! Ja kan inte förklara tillräckligt bra hur stolt ja är över mina underbara hästar! Speciellt Yster som vart dålig ett tag! Min starka älskling! Ja älskar er mest på jorden!!<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar