Sidor

måndag 6 februari 2012

Uppdatering från igår

Som jag skrev igår så hade vi stallmöte i stallet, vilket behövdes. Som jag även sagt många gånger så är jag väldigt noga när det gäller min familj och mina djur då dom ska ha de bästa, och det tycker ja inte våra hästar haft det i detta stall, men efter igår så känns det mycket bättre! De är fortfarande EN person som jag har väldigt svårt för då den personen inte kan låta folk tycka som dom vill utan man ska alltid lyssna på den men nu är de sagt (för vår del) att så länge hästarna har det bra så är det ingenting att bry sig om!

I förrgår var det en jättetrevlig familj här och tittade på vår fina Shakira, väntar fortfarande på besked men dom verkade kunna erbjuda ett underbart hem och det är hemmet som är absolut viktigast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar