Sidor

måndag 12 december 2011

Parning!

Nu är Lillan ihopsatt med Darwin. Kullen väntas komma runt den 12 mars. Kommer bli underbara ungar då föräldrarna är dom mest underbara i hela världen! Lillan: Lillan va min första degu och så fort ja såg henne va ja fast! Hon är söt, snäll, busig, ja, helt underbar! Hon älskar att klättra på mig och har aldrig bitis och det finns inga sjukdommar i släkten! Hon är agouti född 9/3-11 och kommer från Borås tillsammans med sin syster Bambi. Hon är en social liten tjej som kommer fram till burdörren och pratar och visar att hon vill komma ut. Darwin: Darwin va min första hane, en hane ja fastna för direkt! Han är en vittecknad viltblå hane som älskar att krypa innanför tröjan och somna där elelr om han är på bushumör klättrar han gärna på mig och hoppar på hyllor och allt som kommer imellan. Han har aldrig bitits eller vart sjuk och det finns inga sjukdommar i släkten. Han är född i maj 2011. Darwin är den tamaste jag vet då han hoppar upp på mig så fort man öppnar burdörren! Säger man "puss" springer han fram och pussar mig på munnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar